Renusta tehtiin koko repsikan puolen kylki ja takaluukku.. Joku oli jo aikaisemmin tehnyt autoa, joten aloittaessamme työn lauran kanssa oli sitä joku jo tehnyt. Autosta hiottiin P800 läpikäymättömät osat, takalokarin kittikohdat pohjamaalattiin ja käytiin läpi P800 pehmopaperilla.
Etulokasuojan kolhu kitattiin. Isoimmat hiottiin pois P180 karkealla paperilla, sitten viimeisteltiin P240 ja P320 papereilla.
Kyljen pikkukolot täytettiin 1K-kitillä ja se hiottiin P320:llä. Helmat käytiin läpi harmaalla karhunkielellä ja helman takaosaan suihkutettiin kiveniskusuojaa, koska sitä ei siellä ollut. Takaluukku hiottiin P600:lla ja pikkukolot täytettiin 1K-kitillä. Sen jälkeen auto rasvapestiin ja peiteltiin kammiota varten,Juhana kolmoselta tuli auttan ja neuvoman maalauksessa. Ekalla maalauskerralla emme tajunneet että maali ei oli tarpeeksi peittävää, joten tarvitsee laittaa pohjamaali, joten sitä ei tehty ja maalaus meni pilalle, koska kaiki hiomanaarmut näkyivät. No auto laitettiin hetkeksi uunitukselle ja sen jälkeen käytiin läpi karhunkielellä.
Seuraavana aamuna aloitettiin sillä että auto rasvapestiin ja käytiin läpi tahmeliinalla. Maalit sekoitettiin ja vedettin pintaan märkää-märälle pohjamaali.
Sen jälkeen pintaväri,mikä onnistui hyvin. Lakkausessa tuli pieni valuma takalokarin ikkunan kulmaan. Valumaa yritettiin valuttaa alas, mutta koska kyseessä oli vasta eka lakkakierros niin spray jolla lakka valutettiin imeyty värimassan ja pohjamaalin läpi, spraypohjamaaliin, mikä sitten kiehui, joten takalokariin tarvii tehdä pieni korjaus.. Auto lakattiin loppuun. Muuten meni hyvin, jos ei oteta huomioon pientä kiehumiskohtaa maalissa.